piątek, 2 listopada 2012

Make-up step by step

Hello, wczoraj zrobiłam zdjęcia krok po kroku mojego codziennego makijażu:)
Kiedyś dziewczyny na photoblogu prosiły mnie o to dziewczyny,więc włalaaaaa;p
  1. paluszkiem nakładam myk myk fluid ,jak krem
  2. rozsmarowuję go grubym pędzlem na czole,policzkach, brodzie i nosie-myk od make'apistki
  3. na oczach fluid rozsmarowuję gąbeczką
  4. następnie, bronzerem lub różem zaznaczam rysy kości policzkowych,których nie mam;p
  5. rozczesuje i nadaję kredką kształt brwi
  6. aplikatorem nakładam jasny cien na powieki/w kolorze: nude, cielistm,beżowym z poświatą...
  7. rysuję linerem kreski, bez różnicy z której strony zaczynam robić kreskę z zew.czy wew
  8. następnie kredką robię kreski wew oka o zew do połowy ,aby optycznie powiększyć  oko
  9. podstawa make-up już gotowa i prezentuję się oooo tak:)
  10. potem dodaje troche koloru na dolnej powiece,pod czarną kreską
  11. tuszuję szarpiąć szczoteczkę wysoo w górę by ładnie rozczesać i wydłużyć rzęsy.
  12. na koniec błyszczyk, kredka lub szminka-zależy na jakie wyjście i do jakiego outfitu:)

i Gooooooootowe  :) zwykle wykonuje taki makijaż w 15 min czasem krócej
to wersja bez żadnych udziwnień, która stosuję przed wyjściem na uczelnie, czy tak jak wczoraj na cmentarz i w odwiedziny do znajomych:)
Kolor czyli cień do powiek zaczęłam używać dopiero od tegorocznych wakacji i jestem zaczarowana tą sztuczką, twarz nie zlewa się z resztą, makijaz zwraca na siebie uwagę
najczęściej stosuje cień we wszystkich odcieniach niebieskiego,żeby podkreślić kolor oczu
ewentualnie używam cieni w kolorach ,które pasować mi bd do outfitu, np różowy jeżeli ubiorę różowe dodatki;) na usta najczęściej stosuje błyszczyki,mam obsesję kupowania ich w każdej możliwej drogerii, wszystkie w kolorach nude, przeźroczyste, z drobinkami świecących diamencików...ach.
a tutaj na fotce sa kosmetyki ,które używałam do wykonania tego zwykłego make-upu
 Jeśli macie jakieś propozycje, sugestie chcecie ,żebym o czymś napisala, coś wytłumaczyła, wypowiedziała sie na jakieś tematy- piszcie w komentarzach tu lub na photoblogu:)
poza tym możecie zadawać mi pytania jakie tylko chcecie, ja wybiore te najciekawsze i poraz kolejny gram filmik special for youuuuuuuuuuu :)
acha i KONKURS TRWA!!! Do wygrania nowy  naszyjnik
z metką ze sklepu STRATIVARIUS-ooo ten :
Warto Powalczyć :)
  wystarczy wysłać na mój e-mail
karinaobuchowicz@gmail.com
wasz projekt -nagłówka na mojego bloga
musi zawierać on moje zdjęcia i nazwę
"KARMEN KARMELA"
na zgłoszenia czekam do poniedziałku do wieczora:)

Pozdrawiam serdecznie i czekam na wasze
propozycje i niech akacja trwa!!
show must go on!.








How deep is your Love?!


piękna pogoda uciekam na garden ,nacieszyć się ostatnimi chwilami z Niki, bo już jutro wraca do domu- do Niemiec :(((

1 komentarz: