piątek, 23 listopada 2012

17.Przebieranki

Hej! Dziś przeglądając moje foldery ze zdjęciami wpadłam na fotki z imprez-o god!! ile było śmiechu :)
Znalazłam fotki z imprez przebieranych, kiedyś miałam pociąg do tego typu imprez, ale nigdy nie było okazji sie poprzebierać, moi znajomi wszyscy mieszkali z rodzicami, bądź wynajmowali małe mieszkanka i nie było możliwości zrobienia imprezy, wiec przez 2-3 lata weekend w weekend imprezowaliśmy u nas w mieszkanku- tzn mieszkanko - to mało powiedziane zaraz zobaczycie jakie to wielkie salonyyy mieliśmy :)
na pomysł z imprezami tematycznymi wpadłam w 2010 r. pierwsza impreza to były lata 80:), była moc, zdjęcia tak okrutne ,że lepiej nie pokazywać hehe,potem z okazji Andrzejek zrobiliśmy impreze 'Dziwki i Alfonsi" były wróżby i inne zabawy, potem zrobiłam 3 dniowe 20 urodziny połączone z imprezą pożegnalną- na tydzień przed wyjazdem do Grecji,myślą przewodnią były Bajkowe,Disneyowskie 20 urodziny:) o to kilka fotek:


 Dziwki i Alfonsi:


 Lata 80:



 Doda i Majdan
 20 Bajeczne Urodziny-moje :)) :






A wy kiedyś bawiliście sie w przebieranki, to nie zła zabawa w poszukiwaniu czy też własnoręcznego tworzenia stroju :)- ja np. tą spodnice z fotki powyżej robiłam sama przez kilka dni :)-ale robiła wrażenie :).
Jutro kolejne Andrzejki,kolejna impreza, z najbliższymi ,najlepszymi,wciąz tymi samymi przyjaciółmi :)
udanego weekendu, do usłyszenia :)

PS. Mega wyprzedaż na mojej szafie prawie- wszystko po 19.90zl :)
zapraszam -> http://szafa.pl/profil/boysaretoys 

cd. Imprezy przebierane wprowadziłam wśród studentek w grecji, każdy poniedziałek spędzony w Akti świętowaliśmy imprezą na plaży, za każdym razem przebieraliśmy się inaczej ,o to kilka fotek:
 Hwaii party;
 Sporty Night:

 Mitologiczne Greckie Boginie




RainBow team:
 Kicz Party:




 Buuuuuuuuuuuziaki :)
Karmen Karmela
XoXo
Które przebieranki najbardziej wam sie spodobały?!


2 komentarze:

  1. Super pomysły na imprezy i super zdjęcia :) w sumie nie wiem która najlepsza... chętnie bym na taką imprezkę poszła, ale nie znam nikogo w moim gronie znajomych kto by takie organizował - ostatni raz w podstawówce byłam na balu przebierańców :P Teraz to wszyscy do klubów lecą albo robią byle domówkę byle alkohol był, a Ty z tym co robisz jesteś oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim znajomym też nie w głowie były takie przebierani,dlatego ja zainicjowałam tematyczne imprezy i wszyscy chętnie biorą w nich udział :) Ja zawsze lubie działać :) pozdrawiam :)

      Usuń