piątek, 9 listopada 2012

10.Fashion

Dziś przez mój niezbyt dobry humor ...mało przyjazny dla innych oraz przez zadatki na nerwice i wrzody ,nie wyszłam z domu, w sumie to nawet nie przemieszczałam się po pokojach- w sypialni pod ciepłą kołdrą nikomu nie zrobię krzywdy. Jednak żeby tego dnia nie zmarnować całkiem , postanowiłam napisać krótką notkę dla was :) Chciałam wam przedstawić kilka zestawów modowych które mnie ostatnio kręcą, najbardziej mam chrapkę  na legginsy -te najbardziej kontrowersyjne, z kreatywnymi wzorami , które nie umkną niczyjej uwadze :) ( http://blackmilkclothing.com/collections/leggings ) <-jedne z nich bd moje! :).  Uwielbiam oryginalne wzory, mocne kontrasty, żywe kolory mieszane ze czarnymi skórami , full off dodatków, mam pełno pierdół, pewnie jak każda z was- i wciąż mi mało!!! Bransoletek -nigdy dość :)
 Teraz nadszedł czas kiedy można wykazać się swoją smykałkom do łączenia zimowych outfitów z ciekawymi czapkami,kominami i rękawiczkami. Uwielbiam szaleć w tym temacie , nie wstydzę się wyglądać inaczej od innych- a nawet to lubię :)- tylko musi być odpowiednia chwila i dobry humor do takich manifestacji, bo dziś tylko dres i chce zginąć w tłumie.Podpowiedź w tym sezonie  motyw galaktyki -very hot, ćwieki nieustannie, motywy lamparcie i przełamywanie ciemnych odcieni z mega żywymi-choćby akcentami na paznokciach,w makijażu,dodatkach, a do tego podstawa nakrycie głowy- ja poluje na jakąś wyjątkową baseballówkę z dosadnym przesłaniem.   Inspiracje:








ps. Pozdrawiam serdecznie , bardzo zazdrosną dziewczynkę, która chciałaby zabłysnąć w moim cieniu i znaleźć się na moim blogu. I really don't care what you speak to me my friend! :)
:***********

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz