sobota, 3 listopada 2012

07.Nagłówki szaaał

Hej moje przewspaniałe kobitki:) Jak mija wam długi weekend -rodzinnie, imprezowo czy tak jak w moim przypadku na leniuchowaniu?!:) Ostatnio mało energii jest we mnie, nie wiem o co kaman?! możliwe,że to przez te zmianę czasu, przez to ,że zbyt szybko robi się ciemno,a wieczorami jest okrutnie zimno!.  Ciesze się,że mam chociaż tę uczelnie, która daje mi powód do opuszczania murów mojego domku i utrzymywaniu kontaktów ze społecznością w realu hehe. 
Gorzej,że jest to ostatni rok tego dobrego(PWSZtki,mojej wspaniałej grupy)- na magistra z Turystyki na pewno nie ide, bo moim zdaniem jest to bardzo bez sensu, prace w tym zawodzie ciężko znaleźć , zresztą nie wiem czy nawet bd jej tam szukała. Tak to jest kiedy idąc na studia człowiek kieruje sie przyjemnością- a nie przyszłością, wiec przestrzegam was - to największe głupstwo iść na studia , bo fajny ciekawy kierunek, ale bez przyszłości. No chyba,że po studiach na kierunku TiR nie macie planów założenia szybko rodziny, nie macie faceta w Polsce i nic was w tym kraju nie trzyma to i owszem. Prace w turystce możecie znaleźć za granicą, w pięknych ciepłych krajach i grzać sie tam przez cały sezon, bo umowa o prace to minimum pół roku  non stop,bez dłuższego urlopu,żeby móc odwiedzić Polskę. Ja właśnie takie marzenia miałam, po nie kont je spełniłam, bo pracowałam i mieszkałam w Grecji przez 4 miesiące, ale teraz postawiłam na rodzinę, mam męża i nici mi po tych studiach, tylko tyle że papierek bd. Ale spoko na jednym kierunku studiów się nie skończy, z tym nie trafiłam, następne planuje na profilu projektowania wnętrz, wkrótce trzeba będzie się rozglądnąć ;p Także dziewczyny musicie zawsze dobrze się zastanowić przed podejmowaniem swoich wszystkich ważnych decyzji w życiu:))
KONKURS!!!
wciąż dostaję na meila przewspaniałe nagłówki wykonane przez was, dziękuję za fatygę, za każdy nadesłany projekt, jest czad, ciężko mi bd wybrać ten najlepszy. a Te dziewczyny ,które jeszcze nie brały udziału w tym konkursie zapraszam do przesyłania na mojego maila karinaobuchowicz@gmail.com nagłówków na których znajdować się bd moje zdjęcia i napis KarmenKarmela, do wygrania przeuroczy naszyjnik ze sklepu strativarius, a prezentuje się o tak:
 ...na szyi 100 x lepszy efekt :) będą pasować w sam raz na imprezę Andrzejkową, Sylwestra bądź 100-dniówki, warto powalczyć :) na nagłówki czekam jeszcze DO PONIEDZIAŁKU, po czym wytypuje zwycięzcę i odezwę się na jego e-maila. a tak prezentują się niektóre z nadesłanych od was nagłówków, oj to bd trudna decyzja! 


dziękuję, pozdrawiam i całuję:)
Miłego wieczoru:)
Pytajcie, bd odpowiedzi na YT again;p



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz