czwartek, 29 listopada 2012

20.Codzienność

Hejka dzisiaj miałam pierwszą rozmowę kwalifikacyjną ever, jakoś poszło nie było tremy wiec nie było źle:)
Jednak raczej nie podejmę się jej, gdyż warunkiem jest przejście z dziennego trybu studiowania na zaoczny,wiec.... odpada, zostal mi ostatni semestr, a zarobki nie sa aż tak duże,żeby mnie to satysfakcjonowało,wiec nieee, dzięki ;p, szukam raczej dorywczej pracy na weekendy:)
Pogoda jest fatalna,wiec na poprawę humoru ugotowałam pyszny obiadek, dodałam milion zdjęc z czasów kiedy zamieszkiwałam w Grecji chętnych zapraszam do obejrzenia galerii ->  https://www.facebook.com/KarmenKarmelaOfficial/photos_albums . Jutro idziemy po raz kolejny na Kabaret LIMO :))oby tylko nie spadł śnieg. Kilka fotek z wczoraj:
przerwa w trakcie poszukiwania pracy:)
Najsmaczniejsze desery w yogo choice:
jogurt naturalny, mandarynki,pomarańcze,kiwi i ananasy, a jak chce jeszcze bardziej sie
osłodzić,polewam sosem czekoladowym;p
mniamiii...
przed wyjściem z domku :)



 Trzymajcie sie cieplutko, mnie chyba choróbsko zaczyna łapać:(
mam nadzieje,że ogień z kominka i ciepła herbata sobie z tym poradzi:)
a my mykamy pod kołderke i oglądamy Hotel 52 ,a next Przyjaciółki.

kiedyś wracając z Legnicy,już na WSI;p
With Love <3

4 komentarze:

  1. w Galerii jest zakaz robienia zdjęć ;P taaak na przyszłość ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaaaaaaaa hahaha;p/wezme sobie to do serca;p- na bank^^

      Usuń
  2. literki na Twoim blogu są baaardzo małe (sama tak chyba ustawiłaś, bo jak wcześniej odwiedzałam Twój blog, to był standardowy rozmiar), na moim netbooku widzę maczek, nie wiem jak inni ;) dobrze że zdjęcia widać wyraźnie, bo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najwyzej ochrona zwroci Ci uwage :P

    OdpowiedzUsuń