poniedziałek, 5 listopada 2012

08, so what?!

Hello Gwiazdy:). Wiecie co fajnego jest w prowadzeniu photobloga, blogspota?! -to ,że nigdy nie wiesz ,kto cię odwiedzi, kto przeglądnie twoje fotki, kto przeczyta to co "wyrzygałeś" na klawiaturę. Ostatnio zaczęłam być ciekawa,kto przegląda moje strony,kogo interesuje to o czym mówię, w sumie moja ciekawość narodziła sie po tym kiedy słupki oglądalności zaczęły być coraz wyższe. Strasznie mnie to cieszy, wręcz dumna jestem,że jest was coraz więcej, że wchodzą na bloga osoby, które znam i nawet w szoku jestem,że niektóre z nich mają czas i chęci. Np. dziś!. widziałam kilka osób w moim makijażu step by step :) fajnie,że kogoś inspiruję :)  Nawet nie zdaje sobie sprawy z tego co sie dzieje i co bd sie dziać :))Dziękuje nawet tym,którzy sie do tego nie przyznają, a tutaj sa.  Uwielbiam was i dziękuję za każde wejście.
A teraz przejdźmy do sedna sprawy!!! od tygodnia trwał konkurs na najlepszy nagłówek na mojego blogspota, dostałam wiele projektów, każdy był inny oryginalny, ciężko było wybrać, ale musiałam to zrobić. Dlatego bardzo miło jest mi ogłosić iż nagroda i mega podziękowania należą się princess12@vp.pl <- BRAVOOOOOO!. w takim razie zmieniam nagłówek i lecę zrobić kakałko i przytulać się do mojego wspaniałego męża. Do jutra Buziaki :)))
 zapraszam na moją szafę-> dużo nowości http://szafa.pl/profil/boysaretoys
fotencios z siostrą ,bo mi się podoba:))
Miłej nocki, pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Weź zacznij malować innych,bo sama bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak tak maluj innych :P to wpadne, daleko nie mam ;D
    Ślicznaa ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. się sie przyznają;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Np. dziś!. widziałam kilka osób w moim makijażu step by step :) fajnie,że kogoś inspiruję :)

    Twoim? połowa społeczeństwa (kobiet oczywiście) się tak maluje na co dzień. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczynko,miałam na myśli moje koleżanki,znajomy, które wcześniej nie używały cieni, żadnych kolorów na twarzy, a co dopiero tego sposobu malowania :))

      Usuń
  5. nie musisz do mnie od razu pisać 'dziewczynko', wcale nie jesteś starsza ode mnie.
    napisałaś bardzo ogólnie, więc nie dziw się, że zabrzmiało to w taki sposób jakbyś widziała tak pomalowane kobiety na ulicy.

    OdpowiedzUsuń