poniedziałek, 29 października 2012

04. My Inspire

Mój styl, mój wygląd, łączenie kolorów, łączenie dodatków z ubraniami to mieszanka wszystkiego.
 W mojej szafie znaleźć można ubrania w różnych kolorach wzorach, najczęściej jednak są to ciuchy sportowe, na nie zobowiązujące wyjścia, które nie potrzebują żelazka( wrrr nie cierpię prasować) ani,żadnego innego specjalnego traktowania... Kiedy wybieram się na romantyczna kolację czy inne eleganckie wyjście zawsze pojawia się problem i wydzwanianie do koleżanek...;p Ostatnio mam szał na neonowe bluzki,swetry i ciemne "doły" legginsy, jegginsy,jeansy oraz koniecznie wysoki but- co w moim przypadku nie oznacza wygodę, aczkolwiek pięknie się prezentuje. Uwielbiam dodatki : szale, kominy, czapki, a o kolczykach ,okularach i bransoletkach- nie wspomnę...:) Moim wyznacznikiem mody-ale nie przykładem na kopiowanie kropka  w kropkę(chodzi o sam sposób na outfit) jest zdecydowanie,Beyonce Marina i Rihanna!!, Honey także potrafi ciekawie się ubrać,Maja Sablewska, Brodka i inne gwiazdy ,które tak jak ja cenią styl prosto z amerykańskich ulic: duże torby,okulary, luźna góra, wąski dół:) Kolory: mięta!!!! neon orange, pink,czarny und pozostałości po zeszłorocznych hitach-czyli odcienie ciepłego brązu.

dzisiejszy outfit
Kurtka: New Yorker, Sweter: Reserved, Spodnie,buty, torba, czapka: Tally Weijl, Chustka; H&M
Moje inspiracje:
Marina FB





Rihanna Istagram














                     Beyonce Blog
















mogłabym  w nieskończoność dodawać fotki stylizacji ,które uwielbiam, ale szkoda na to czasu, pozdrawiam serdecznie :))



PS.
Uwaga Konkurs na mój nalepszy nagłówek na bloga trwa :)) dostałam już kilka propozycji, jest moc!.
Pamiętajcie liczy sie wasza kreatywnoć jedyne reguły i zasady to,to: że w ngłówku mają znajdywac się moje zdjęcia i napis "Karmen Karmela", wasze projekt prosze wysyłać na moją skrzynkę mailową karinaobuchowicz@gmail.com
konkurs trwa do piątku, do wygrania biżuteria z strativariusa:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz