niedziela, 28 października 2012

03. Fat Bitch

Obudziłam się dzisiaj dziwnie wcześnie heh- to dzięki zmianie czasu, bo nie możliwym było,abym obudziła się wcześniej niż po 10. Za oknem pięknie biało, w ręku ciepła herbatka i bardzo przyjemna atmosfera w około,już prawie czuje moje ulubione święta Bożego Narodzenia i słyszę w tle Last Christmas :)) zmieniając temat,chciałam napisać o wokalistkach,które uwielbiam.  
Nie wiem czy podobają mi się one ze względu na swój wygląd fizyczny- bo to bardzo możliwe, czy wpływa na to jakiś inni czynnik, aczkolwiek  zawsze chętnie słucham i oglądam kobiety nieco wychodzące swoja tuszą poza wszechobecny "kanon piękna"- kobiet o rozmiarze 32, 34. ( o dziwo w Tally Weijl na wyprzedażach zostają te mini mini rozmiary- bo czy żyją na tym świecie kobiety o rozmiarach 10 letnich dzieci?!.). Jestem świadoma tego,że na te moje uwielbienie do popularnych w świecie showbiznesu kobiet o pełnych kształtach spowodowane jest tym iż ja sama nosze ciuchy w rozmiarach przy dobrych wiatrach -od M -do XL.
 ps. Dziewczyny pamiętajcie -do puki możecie się ubierać w galeriach handlowych -jest z wami wszystko w porządku, jeżeli jednak nie mieścicie się w największe rozmiary w New Yorkerze czy innych sieciówkach, trzeba wybrać się do lekarza i wziąć się za dietę i ćwiczenia :)
Moim zdaniem i zdaniem wielu mężczyzn- znam to po sobie i moich friends ,kobiety o obwitych kształtach, krągłych biodrach, odstających tyłkach są bardzo atrakcyjne, mają większy dystans do siebie i świata, mają więcej pewności siebie niż inne,są bardziej sexowne, zmysłowe,mają wspaniałe poczucie humoru , szybciej nawiązują kontakty społeczne, ciuchy układają sie na nich wspaniale i mają większe branie wśród mężczyzn.
Faktem jest,że od kiedy wyzbyłam się kompleksów( głownie dzięki wam-czytelnikom, mojemu mężowi i przyjaciołom) , zaczęłam czuć się bardziej kobieca- ludzie( przystojni mężczyźni) częściej oglądają sie za mną na ulicy, wpatrują się mi w oczy, bezczelni idący w grupie, gwiżdżą z zachwytu i czasem krzykną (ej piękna), takie momenty sprawiają,że moja pewność siebie wzrasta do poziomu 100% hot i kiedy ktoś raz na ruski rok anonimowo napisze mi na fbl- że jestem tłusta czy jaka tam inna- spływa to pomnie jak woda w kiblu. 
Wy też musicie uwierzyć w siebie i cieszyć się swoim życiem, bez względu na nasze rozmiary ubrań i tak wszyscy zostaniemy zakopani w glebie ...heh.
Ja codziennie mam jeden rytuał, budze się myje głowe, susze włoski,prostuje, robie make-up, staje przed lustrem wybierając ciuchy w które się ubiore i zachwycam się samą sobą ,a jeżeli Obuszi przechodząc koło mnie- nie powie mi przez przypadek ,że pięknie dziś wyglądam- zostaje to na nim wymuszone hehe i jestem szczęśliwa.
A tutaj kilka znanych i lubianych piosenkarek ,których kształty są wielbione przez miony mężczyzn na świecie, ja sama je Kocham:
Boska Christi
wspaniała Demi:
Ewcia przepiękna
No i nie zaprzeczalna bogini Beyonce


Miłego dnia kochane i głowa do góry, who run the world- GIRLS!!!
GIRL POWER!.


ps, nie zapominajcie o Konkusie 
do wygrania oryginalny naszyjnik ze sklepu stradivarius
 pełen turkusowych piórek- jest szał.

1 komentarz:

  1. Podoba mi sie Twoj styl bycia i to ze nie przejmujesz sie niczym i nikim :) Blog super ! :)

    OdpowiedzUsuń