sobota, 27 października 2012

02.KONKURS



Sie sie siemaa! U mnie na wsi nie było pół dnia  prądu (od 15 do 21), taaak to są uroki życia na wsi i polskiego Taurona – nie przygotowanego na śnieżny nalot?! W każdym razie bez nadzieja, ominęłam Amrykańskiego X Factora na którego czekałam cały tydzień :( dobra koniec tego Pierdu Pierdu ,przechodzimy do konkretów- o to pierwszy Konkurs!!!  


Konkurs polega na przygotowaniu przez was głównego nagłówka na mojego nowego bloga!!! Chciałabym żeby znajdowały się na nim moje zdjęcia, które wam podobają się wam najbardziej i nazwa bloga czyli „KARMEN KARMELA”. Do wygrania piękna biżuteria, która sama dla was wybiorę :)  Zgłoszenia-wasze projekty nagłówków możecie wysyłać do następnej soboty(03.10.12r.) do godziny 18!. Na adres e-mailowy : karinaobuchowicz@gmail.com. Po wybraniu najlepszego nagłówku  skontaktuje się z wybraną osobą mailowo  i poproszę o dane oraz adres zamieszkania.
 Myślę, że będziecie zadowoleni z nagrody :)
Do dzieła :)





sweterek-tunika- Reserved(do kupienia na mojej szafie), Bransoletki,czapka i łańcuszek- Tally Weijl :)



Jest zimna, jest pięknie, śnieg przykrył brudne ulice więc jest czysto i pięknie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz