sobota, 27 października 2012

01. Witam :*

Hello Kochani!.

Jak miło mi was przywitać na moim blogu:)!.
Postanowiłam go założyć specjalnie dla was,abyście mogli sprawdzać co ciekawego dzieje sie u mnie.
 Będę pisała o moim  życiu, o życiu celebrytów, o ciekawych artykułach,które przeczytałam, 
bd dodawała zdjęcia moich inspiracji modowych ,a poza tym mam w zamiarze prowadzić ciekawe konkursy z nagrodami i na pewno znajdziecie tu  wiele wiele ciekawych niespodzianek:) Poza tym będę z chęcią odpowiadała na wszystkie wasze pytania i mam nadzieje,że ten blog da szanse nam się bliżej poznać i bd mogli mieć lepszy kontakt niż na fotoblogu :).
 A mnie najbardziej cieszy fakt,że będę mogła dodawać więcej zdjęć i bd kolorowo :))
Buuuuuziaki do usłyszenia :)
wy też cieszycie sie tak jak ja?!!!!


a tu przedstawiam wam fotkę zrobioną wczoraj około 20 ,gdzie jeszcze nikt nie przypuszczał iż kilkanaście godzin później spadnie śnieg;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz