środa, 26 grudnia 2012

23.Świąteczny czas

Leże,ooo teraz tylko leże. Jest mi mega nie dobrze, po tym wszystkim co dziobałam przez te 3 dni.
święta właśnie mijają,a ja miałam zamiar i nadzieje na odpoczynek, jednak nie udało się zrealizować tego założenia!. 2 Wigilie, 2 imprezy w 1 dzień świąt, i zmęczenie ,umieranie,niewyspanie i odpoczywanie u teściowej .... dość z jedzeniem na tydzień, bo żołądek mój tego nie zniesie!. Zaraz filmik, herbatka, mąż i sen, jutro plan zakupy w Tally i praca.;p A o too zrzuta zdjęć z fona:
  
Nasz salonik ;)

 Jokerrrr,,,;)
 1 Dzień Świąt
 Wigi-juliana ;)


Obiad wigilijny ;)...po pracy ;p

 Kolacja Wigilijna;))

 prezentyyy ^^
 Świętowanie (dzień 1)



 kolce, ćwieki,złoto,perły

 kolejna choineczka ;)
 Moje AndŻeje Kochane ;)

 ...ponad miastem ;-p
i spacerek na kaca :) Park Bejb ;)
 Moje skarby ;)


Nie pytam sie jak u was, bo domyślam się,że całkiem podobnie
Pełny brzuch i ciężka głowa...;p
My już uskuteczniamy leżing i oglądamy filmik na TVN
Buziaki i pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz