piątek, 7 grudnia 2012

22.Prezentyy

Hej dziewczynki :))) Od tygodnia "ciężko" pracuje , sprzedaje e-papierosy w Galerii Piastów, na początku też myślałam,że to nudna praca i nic się nie robi ,można tylko siedzieć pić kawkę i obczajac fb, ale jest jednak inaczej, szczególnie teraz przed świętami, po pierwszych 6h pracy ever w e-pap, siadł mi głos- całkowicie, nie mogłam nawet poprosić swojego męża o herbatę, bo nie wydawałam,żadnego dźwięku, struny głosowe strasznie nawalają- do tej pory mam głos jak Stachurski oznajmili mi znajomi;p. Z moimi kolanami i mięśniami nóg też nie było za wesoło,ale po 2 dniach zakwasy przeszły, Ruch mam niesamowity, przez 3 dni pracy zarobiłam kilka tysięcy dla firmy, co mnie bardzo cieszy, bo liczę na niezłą premie. Pierwszą wypłatę otrzymam na początku stycznia,ale już wiem na co ją wydam. Zarobiłam ją w galerii, to i wydam w galerii!!! wszystko pójdzie na ciuchy!!!, muszę uzupełnić braki w mojej szafie, bo ostatnio wiele rzeczy mi z niej uciekło-przez niezły  ruch na szafa.pl ;p/ a tutaj chciałabym przedstawić wam moje ślicznotki, błyskotki, uzależnienie, większe niż kupowanie ubrań!!! Błyskotki które dostane na gwiazdkę, a może i wcześniej:






już wszystko zamówione :)) LOVE IT!!!
Co podoba się wam najbardziej?!!!
a to co mam do sprzedania:
NOWĄ Śliczną Marynarkę z H&M z metkami
rozmiar M! kupiona nie noszona, na metce cena 150zł, ja sprzedam za połowe
zapraszam....
lub spódniczki bandażowe -ilość ograniczona
cena 39,90zł!!!!! za sztuke
panterka rozmiary tylko XS-pięć sztuk
a floversy i wężowy wzór-wszytskie rozmiary od XS do XL :)
nie są to ciuchy z ryneczków czy innych bazarów
są to spodnice zakupione w holandi w renomowanym konrtetnym butiku
materiał jest prze świetny!
wszystkie nowe z metkami!


chętne zapraszam do pisania wiadomości prywatnych na meila bądź na oficjalnym facebooku :)
pozdrawiam
 XOXO:**

4 komentarze:

  1. Gdzie mozna zakupić takie sliczne błyskotki??? :)
    Czekam na odp!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to sobie zawsze wynajdę coś cudownego ,oryginalnego,a że nie lubię jak ktoś ma coś co ja mam,to nie powiem, gdzie ją dorwałam. Mam nadzieje,że zrozumiesz :)

      Usuń
  2. zależałoby mi aby jedno zdjęcie z tych spodniczek bylo zrobione na osobie najlepiej XS chce wiedziec jak wyglada jak lezy !!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej , to nie moje spodniczki, powiem mojej kuzynce,ze jest taka prosba, najwyzej przesle mi taka fotke to dama na fb ofc ;p

      Usuń