poniedziałek, 7 stycznia 2013

c'mon

Hejloł ostatnio jak zwykle nie miałam czasu
praca,praca,praca
 i co doszło ostatnio- zakupobranie!...;)
jest szał ;p przez kompletny przypadek pokochałam koszule!! już zakupiłam 3 przepiękne, za bardzo dobre ceny! kocham wyprzedaże , w weekend chce sie wybrać do Wrocka lub ewentualnie do Lubina, chciałabym zaopatrzyć się w kilka par oryginalnych treginsow  i jakiś sneakersów-w końcu ! :))
A tym czasem zbliża się wielkimi krokami akcja sesja, już pisze 3 prace zaliczeniową, a na środę muszę oddać wstęp,bibliografię i pierwszy rozdział mojej pracy! w tym momencie pozdrawiam siebie, bo nie wiem jak to uczynię!/
Ostatnio spotkałam mojego tatuażystę i znów dopadła mnie ta choroba!! chce coś nowego- koniecznie!! już nawet wczoraj w nocy wymyśliłam w jakim miejscu i mniej więcej co, ale wy zobaczycie to po fakcie oczywiście ;))
 A teraz powrót do przeszłości i hity z pierwszej płyty jaką kiedykolwiek dostałam pod chionkę, to było w czasie kiedy Doda występowała w barze, pierwsza- w sumie jedyna płyta ,która ma moc i uwielbiam te mocne brzmienia w jej wykonaniu! ;)

A tutaj kilka moich aktualnych fotek, bo lekkiej inwestycji w siebie :))






Ps. Nienawidzę fake'ów, kopi innych osób bez własnej tożsamości i wydźwięku.



Ps1. Ostatnie moje zakupy :)
Koszulki z Tally Weijl , Bluza z New Yorkera
 2 Baskinki czarna i czarno-biała z New Yorkera, torebka Mohito, 2 koszule różowa i beżowa Reserved, Kosuzla w panterke H&M ;)
jeszcze tylko brakuje kilka par leginsów i sneacersów :))

2 komentarze:

  1. śliczne ciuszki , duzo dalas za te koszule?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dużo! :) tylko koszula z H&M nie była z przeceny ;p

      Usuń